TM
@2025
O Pecan studio
O Pecan studio
Jesteśmy studiem kreatywny z 7 letnim doświadczeniem.
Wierzymy, że kreatywność zaczyna się tam, gdzie kończą się schematy. Dlatego dbamy o przemyślany proces, który jest otwarty na dialog.
Lubimy ładne i skuteczne projekty, kawę oraz zwierzaki.
We are hiring / Praca

Karina “Kari” Kącka
Mother-founder

Mateusz Kaźmierczak
Performance

Paweł Cygan
Social Media Specialist

Paula Skurzewska
Social Media Specialist

Jana Grabowska
Graphic Designer

Maciej Bogdański
Graphic Designer

Tomek Klimas
Front-End Developer

Nataliia Hnitetska
Graphic Designer/ UX Specialist

Carmel
Dział rekrutacji
PCN™ humans
Nasze studio tworzą ludzie o różnorodnych kompetencjach. Łączymy dobry design, tworzenie wartościowych i kalorycznych treści z twardą analizą danych oraz konwersją.
Nasze studio tworzą ludzie o różnorodnych kompetencjach. Łączymy dobry design, tworzenie wartościowych i kalorycznych treści z twardą analizą danych oraz konwersją.
PCN™ humans

Karina "Kari" Kącka
Mother-founder, Strategist,
Graphic Designer

Mateusz Kaźmierczak
Performance Marketing

Paweł Cygan
Digital Marketing Specialist

Paula Skurzewska
Digital Marketing Specialist

Jana Grabowska
Graphic Designer, UX Specialist

Maciek Bogdański
Graphic Designer

Tomasz Klimas
Front-end developer

Nataliia Hnitetska
Graphic Designer/ UX Specialist

Carmel
Dział rekrutacji


W JAKI SPOSÓB MYŚLIMY O MARKETINGU?
Marka jest tym, co mówią o niej ludzie, nie tym, co mówi sama o sobie.
Ludzie podejmują decyzje emocjonalnie, dlatego warto tworzyć z nimi więź i relacje, które sprawią, że przypomną sobie o Twojej marce dokładnie wtedy, kiedy jej potrzebują.
Dodatkowo wybieramy marki, za którymi stoją wartości. Dzięki temu czujemy, że te same cechy są przypisane do naszej tożsamości.
Brand building to proces, który wymaga czasu – nie ma tu dróg na skróty. W PCN™ wierzymy, że dobra strategia i narzędzia mają duży wpływ na jakość tego procesu, a jak wiadomo DOBRY PROCES = DOBRY EFEKT.
Pecan studio
po robocie.
Pecan
po robocie
Jaką zupę pomidorową lubimy?
Gdyby klienci byli zupą pomidorową, to dzieliliby się na tych z makaronem i z ryżem.
Ci z makaronem to klienci, którzy praktykują współpracę opartą na dobrej komunikacji, zaufaniu, partnerskim podejściu oraz szacunku do wzajemnej kultury pracy.
A Ci z ryżem, to ich przeciwieństwo i piszą na WhatsApp do agencji o 23:30.
Gdy ktoś nas pyta jaką pomidorową lubimy, to wybieramy tą z makaronem.
Jeśli podoba Ci się nasze portfolio i czujesz, że nasze podejście jest bliskie Twoim wartościom, zróbmy coś razem!
